EU logos

Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Investeste in oameni!

Pentru informatii si comenzi va stam permanent la dispozitie

0722 398 356

  1. Trebuie sa stau acasa in timpul curateniei?

    Este alegerea dumneavoastra daca vreti sau nu sa fiti prezenti. In general clientii nu sunt acasa in timpul desfasurarii procesului de curatenie, ci doar asigura intrarea si iesirea din locuinta la orele stabilite de comun acord. Exista si varianta prin care ne lasa cheia, urmand a fi predata de persoana care a facut curat, la birou, la sfarsitul fiecarei sedinte.

  2. Echipa Acurat este de incredere?

    Sigur ca DA. Criteriul principal in procesul de angajare al personalului este cel al cinstei si corectitudinii. Persoanele au fost angajate numai in urma unor referinte de incredere si al unei testari psihologice. Increderea este aspectul principal al relatiei cu clientii nostri. In mod normal venim la dumneavoastra cu trei persoane dedicate procesului de curatenie si un coordonator.

  3. Daca un obiect de valoare este accidentat in timpul curateniei, ce se intampla?

    Prioritatea noastra este satisfactia clientului. De aceea va rugam ca inaintea sedintei de curatenie, sa ne faceti atenti in ceea ce priveste un anumit obiect ce trebuie protejat pentru evitarea posibilelor accidente. In cazul unor eventuale erori umane, asigurarea noastra va va despagubi.

  4. Care sunt produsele si echipamantele de care am nevoie pentru efectuarea curateniei?

    Echipa va fi dotata cu tot ceea ce este necesar, echipamente, solutiii. Daca aveti preferinte pentru anumite substante, le putem utiliza pe acelea furnizate de dvs. in masura in care solicitati aceasta.

  5. Cum platesc?

    In numerar, sau prin virament bancar, in functie de modalitatea pe care o preferati. In cazul abonamentelor, plata se face conform clauzelor contractuale.

  6. De ce este mai convenabil sa fac un abonament de curatenie, fata de a cere serviciile doar atunci cand am nevoie?

    Abonamentul inseamna o regularitate a serviciilor. Indiferent de situatie, exista un ciclu de acumulare a prafului, a petelor pe geamuri, oglinzi, covoare, a disparitiei stralucirii obiectelor sanitare, a pierderii mirosului de curat al spatiului in care locuiesti sau muncesti. Pe scurt, vrand-nevrand, murdaria si praful se aduna. Este o certitudine. De aceea noi propunem confortul pe care il creeaza abonamentul. Acesta introduce o alta certitudine - aceea a regularitatii curateniei. Deoarece viata noastra de zi cu zi presupune o multime de neprevazute, de situatii stresante si de aglomerari de program, de ce sa nu-ti asiguri cel putin in privinta curateniei o rutina care sa-ti asigure un confort constant, o viata de calitate.

  7. Pot sa renunt sau sa aman o programare? dar in cadrul unui abonament?

    Desigur ca este posibil. Scopul este sa ne asiguram de satisfactia clientilor nostri, de aceea ne vom adapta serviciile fiecarui client in parte, iar flexibilitatea este primul aspect pe care ne vom axa.

  8. Sunt nehotarata. Ce putem face?

    Este firesc ca inceputul unei colaborari sa presupuna cateva necunoscute. Pentru a va ajuta in luarea unei decizii noi va propunem efectuarea primei interventii la un pret promotional. Astfel veti decide in cunostinta de cauza.